Kundservice

COVID-19: Så kan din beställning påverkas

Leveransförseningar hos PostNord

Vi har för närvarande längre leveranstider med upp till 1–3 dagars försening. Vårt fraktbolag upplever högre belastning och större paketmängder som ett resultat av coronaviruset. Vi gör allt vi kan för att leverera alla paket till våra kunder så snart som möjligt. Du kan spåra ditt paket och läsa mer på postnord.se.

Vi följer riktlinjerna från folkhälsomyndigheten

Det är viktigt att du känner dig trygg när du handlar hos oss och därför följer vi riktlinjerna från Folkhälsomyndigheten. Vi försöker att jobba på som vanligt för att leverera en hög standard i allt vi gör.

För att förhindra spridning gör vi följande i våra fysiska butiker och på våra lager:

  • Vi fokuserar på god handhygien. Vi tvättar händerna noggrant och ofta.
  • Lager- och transportpersonal har på sig handskar.
  • Vi rengör kontinuerligt alla ytor i butiken och desinficerar utsatta platser som kassaapparat, telefoner och kundtoaletter.
  • Vi håller fysiskt avstånd till våra kollegor och kunder.
  • Vi uppmuntrar alla våra anställda att undvika användning av kollektivtrafik och onödiga resor.

Våra butiker i Göteborg på Kungsgatan 21 och Tagenevägen 35 håller öppet som vanligt. Kolla gärna under ”Våra butiker” för uppdaterad information om situationen skulle förändras. Om du inte vill besöka en av våra fysiska butiker är vår e-handel alltid öppen. Du kan välja att få varorna levererade direkt till ditt hem eller till ett ombud.