• shop.png

    Välkommen till vårt Showroom!

    Kom och besök vårt showroom! Här kan du fynda populära barn- & babyprodukter till outletpriser. Vi har allt från prisvärda barnvagnar och bilstolar till slitstarka kläder och fin barnrumsinredning. Läs mer om öppettider, speciella köpvillkor och hur du hittar hit nedan.

  • Öppettider

    Måndag - fredag: 10-18

    Lördag: 10-15

    Söndag: Stängt

    Helgdagar + röda dagar*: Stängt

    2019

    *Julafton,24/12, Juldagen 25/12, Annandag jul 26/12, Nyårsafton 31/12, Nyårsdagen 1/1

    2020

    *Trettondagen 6/1, Långfredagen 10/4, Påskafton 11/4, Påskdagen 12/4, Annandag påsk 13/4, Första Maj 1/5, Kristihimmelsfärdsdag 21/5, Sveriges Nationaldag 6/6, Midsommarafton 19/6, Midsommardagen 20/6, Alla helgons dag 31/10, Julafton 24/12, Juldagen 25/12, Annandag jul 26/12, Nyårsafton 31/12, Nyårsdagen 1/1

    Hitta hit!

    Du tar dig snabbt och enkelt ut till vårt Showroom på Tagenevägen 35 i Göteborg. Åker du med bil är det bara att följa E6 norrgående riktning, cirka tio minuter från centrala Göteborg. Du kan även ta dig hit med buss, närmsta busshållplats är Simonsvägen.

     

  • Köpvillkor

    När du köper en vara i vår fysiska butik på Tagenevägen 35 i Göteborg gäller andra villkor än när du handlar på vår hemsida Jollyroom.se. Se nedan för fullständiga villkor.

    Betalningssätt
    Butiken tar endast emot VISA och Mastercard.
    Ångerrätt
    - Butiken kan inte erbjuda öppet köp.
    - Butiken tillämpar bytesrätt 14 dagar.
    Undersökningsplikt
    Tänk på att du senast 14 dagar efter att du köpt en vara ska kontrollera att din vara är komplett. För att kunna häva ett köp av en produkt med saknade delar eller ursprungliga fel som inte framgick vid köptillfället gäller denna undersökningsplikt. Detta innebär att du behöver återvända med din produkt inom denna tidsram för att undersökningsgarantin ska gälla.
    Reklamationsrätt
    - Du har efter undersökningsplikten 3 års reklamationsrätt för skador eller fel som uppstår, och som inte framgått vid köptillfället.
    - Vi godkänner enbart reklamationer som kan härledas till fabrikationsfel.
    - Vid en eventuell tvist följer vi alltid Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer och regelverk.
    Att reklamera en vara köpt i Outlet/Showroom
    - Alla reklamationer utförs på plats i butiken.
    - Du kan inte reklamera en vara på distans via vår kundtjänst.
    - Varan du vill reklamera måste vara medhavd vid reklamationstillfället.
    - Kvitto skall uppvisas vid reklamationstillfället.
    Godkänd reklamation
    - Vid godkänd reklamation har butiken rätt att bestämma på vilket sätt som produkten defekt åtgärdas.
    - I första hand så åtgärdar butiken produktens defekt med reparation eller komplettering av saknad del.
    - Om butiken ej har möjlighet att åtgärda produktens defekt ersätts produkten med en likvärdig vara från butikens nuvarande sortiment (funktion och pris)
    - Om butiken inte har möjlighet att åtgärda produkten, eller att ersätta den med en likvärdig produkt återbetalas det belopp som produkten kostade vid köptillfället.
    - Butiken ersätter aldrig mer än vad kunden betalat för varan vid köptillfället.
    - Butiken har inte möjlighet att erbjuda verkstad eller beställa in reservdelar som saknas för en vara.
    - Butiken har inte möjlighet att beställa en ny vara från hemsidan (Jollyroom.se) för att ersätta en godkänd reklamation.