Jollyroom utmanar barn- och babybranschen med en vassare nätbutik!

Nyligen lanserade Jollyroom sin nya förbättrade e-handelssajt som ska förenkla
navigeringen och skapa en mer användarvänlig och bättre struktur för besökaren. Mycket tid
har lagts på utveckling av nätbutiken, fokus har legat på att skapa en smidigare
nätbutik för kunden. Bland annat har nätbutiken en filtreringsbaserad navigering, en bättre sökfunktion och överlag är sidan snabbare och smidigare. Sajten har en mer modern design och många nya förbättrade funktioner som ska underlätta för konsumenterna. Bland annat har Jollyroom implementerat ett e-sales verktyg som kartlägger och identifierar kundens behov efter dess beteende och utifrån det ger rekommendationer och förslag på produkter.

Ole Sauar, före detta grundare till Komplett och Jollyrooms VD
menar att;

”Nätbutiken är det viktigaste vi har, vår målgrupp är väldigt
medvetna e-handelskunder och då gäller det att vi har en tilltalande och smidig
nätbutik som möter deras behov. Vi jobbar löpande med att utveckla nätbutiken
för att ligga i framkant och möta marknadens behov.”

Jollyrooms ambition är att ständigt utvecklas inom alla områden för att behålla sin starka
marknadsposition, den nya nätbutiken är ett viktigt steg i Jollyrooms
tillväxtstrategi.

Om Jollyroom

Jollyroom erbjuder Nordens största utbud inom barn- och babyprodukter. Vi har marknadens
största lagerförda sortiment för snabb leverans till våra kunder. Vår nätbutik
är alltid öppen och ger tillgång till vårt kompletta sortiment av kända och
kvalitetssäkrade varumärken.

Jollyroom är ett företag uppbyggt på stor erfarenhet inom näthandel och butiksverksamhet. År
1996 startade vi Komplett som idag är den största aktören inom näthandeln i
Norden, med en omsättning på 4,5 mdkr.

Vi på Jollyroom fokuserar vi på branscherfarenhet, expertis och kunskap för att ge våra kunder den allra bästa rådgivningen vid köp av barn- och babyprodukter

www.jollyroom.se , www.jollyroom.no