• butik-oslo-1920x540-header_SE.jpg

    Jollyroom Store, Oslo

    Varmt välkomna in till Jollyroom Oslo Store! Här erbjuder vi ett stort utbud av barn- och babyprodukter samt experthjälp och personlig rådgivning från vår personal. Hitta allt du behöver från kända varumärken som Stokke®, Cybex, Britax, BabyBjörn och Voksi!

  • butik-oslo-60x60-rådgivning.png

    Få personlig rådgivning från experterna i vår personal

    Har vi inte det du söker i butik? Låt vår personal hjälpa dig att hitta och beställa de rätta produkterna för dig och din familj från vårt breda sortiment online!

  •  

    Populära varumärken

  •  

    Öppettider

    Måndag - fredag: 10:00-18:00
    Lördag: 10:00-17:00
    Söndag & helgdagar: Stängt

     

    Kontakta oss

    Telefon: +47 934 00 745
    Mail: Jollyroomstoreoslo@jollyroom.no

     

  •  

    Hitta hit: 

    Ullevålsveien 11, 0165 Oslo.

     

  • Köpvillkor för butiken:

    När du köper en vara i vår fysiska butik eller lägger en order på våra kunddatorer på Ullevålsveien 11 gäller samma köpvillkor som när du handlar på vår hemsida Jollyroom.no. Gällande byten och reklamationer skiljer sig däremot hanteringen åt. Varor som handlats fysiskt i butik hanteras i butiken på Ullevålsveien 11 och ordrar som lagts via webben hanteras via kundtjänst.

    Öppet köp:
    Butiken erbjuder öppet köp i 365 dagar, gäller obruten förpackning.
    Garanti
    Butiken erbjuder 1 års garanti på alla produkter.
    Betalningssätt:
    Butiken tar endast emot VISA och Mastercard.
    Ångerrätt:
    Du har ångerrätt i 14 dagar från den dag du köpt din produkt. När du handlar har du rätt att öppna och testa din produkt. Ångerrätten gäller inte hygienprodukter.
    Undersökningsplikt:
    Tänk på att du senast 14 dagar efter ditt köp ska kontrollera att din vara är komplett. För att kunna häva ett köp av en produkt med saknade delar eller ursprungliga fel som inte framgick vid köptillfället gäller denna undersökningsplikt. Detta innebär att du behöver återvända med din produkt inom denna tidsram för att undersökningsgarantin ska gälla.
    Reklamationsrätt:
    - Du har efter undersökningsplikten 3 års reklamationsrätt för sådana skador eller fel som uppstår, och som inte framgått vid köptillfället.
    - Vi godkänner enbart reklamationer som kan härledas till fabrikationsfel.
    - Vid en eventuell tvist följer vi alltid Forbrukerrådets rekommendationer och regelverk.
    Att reklamera en vara köpt i butik:
    - Alla reklamationer utförs på plats i butiken.
    - Du kan inte reklamera en vara på distans via vår kundtjänst.
    - Varan du vill reklamera måste vara medhavd vid reklamationstillfället.
    - Kvitto skall uppvisas vid reklamationstillfället.
    Godkänd reklamation av vara köpt i butik:
    - Vid godkänd reklamation har butiken rätt att bestämma på vilket sätt som produkten defekt åtgärdas.
    - I första hand åtgärdar butiken produktens defekt med reparation eller komplettering av saknad del.
    - Om butiken inte har möjlighet att åtgärda produktens defekt ersätts produkten med en likvärdig vara från butikens nuvarande sortiment (funktion och pris).
    - Om butiken inte har möjlighet att åtgärda produkten, eller att ersätta den med en likvärdig produkt återbetalas det belopp som produkten kostade vid köptillfället.
    - Butiken ersätter aldrig mer än vad kunden betalat för varan vid köptillfället.
    - Butiken har inte möjlighet att erbjuda verkstad eller beställa in reservdelar som saknas för varan.
    - Butiken har inte möjlighet att beställa en ny vara från hemsidan (Jollyroom.no) för att ersätta en godkänd reklamation.